Program za mlade na 17. Beldocs festivalu
Kadar iz filma; Nisam sve ono što bih htela da budem Projekcije filmova i razgovori sa mladima – kritička analiza audio-vizuelnihsadržaja na predstojećem BeldocsuDruštvo u doba sve većeg gubljenja granica…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Kadar iz filma; Nisam sve ono što bih htela da budem Projekcije filmova i razgovori sa mladima – kritička analiza audio-vizuelnihsadržaja na predstojećem BeldocsuDruštvo u doba sve većeg gubljenja granica…
Foto – Kadar iz filma Bik U pratećem programu revije Dani slovenačkog filma, koja se održava od 10. do 14. maja u Jugoslovenskoj kinoteci u Uzun Mirkovoj 1, publika će…
U petak, 26. aprila, u Salonu Muzeja savremene umetnosti u Beogradu, otvorena je izložba “Geometrija praznine / Geometry of Void” umetnice Ane Knežević. Ova samostalna izložba naslanja se na njena…
Predstojeće, 21. Bijenale umetnosti u Pančevu pod nazivom „Ispiranje“ održaće se od 25. maja do 25. juna u više prostora u Pančevu, u organizaciji Kulturnog centra Pančeva. Selektorka ove značajne…
Kadar iz filma; Nisam sve ono što bih htela da budem Na 17. Beldocs festivalu u Beogradu, koji će se održati od 22. do 29. maja 2024. godine u Beogradu…
U petak 10. maja u Muzeju savremene umetnosti u Beogradu biće otvorena izložba Preventivni mir Mikelanđela Pistoleta. Postavljena na dva sprata Muzeja, izložba ima za cilj da pruži pregled više…
Jubilarno deseto izdanje manifestacije Dani slovenačkog filma biće održano od 10. do 14. maja u Jugoslovenskoj kinoteci i predstaviće retrospektivu odabranih filmova slovenačkih autora, gostiju i učesnika od nastanka 2015.…
Šta su klimatske promene i kako da ih najbolje približimo mladim naraštajima? Kako da pravilno recikliramo? Šta je naš ekološki otisak, a šta je ekološki otisak našeg grada i kako…
НАГРАДА ЗА ЖИВОТНО ДЕЛО Награда за животно дело за 2024. годину, највеће у низу признања које за целокуппни књижевни опус својим истакнутим члановима додељује Друштво књижевника Војвиодине са седиштем у…
Predstojeći Beldocs festival, koji će se održati od 22. do 29. maja 2024. godine u Beogradu i drugim gradovima u Srbiji, počasnom projekcijom u sklopu programske celine Vatromet obeležiće trideset…
Bio je njihov Elvis, njihov Džordan, bio je tajno sanjarenje svake devojčice, i uzor svakom dečaku. Bio je plavokos, visok, tih i pažljiv prema svima. Na sportskim takmičenjima bio je…
MALI NEMO – PANČEVO PRIKAZ – ŽIVKO IVKOVIĆ Prva asocijacija na flautu i flautiste je meni barem, Ien Anderson flautist i vokalni solist grupe Jethro Tull, no ovde uopšte nema…