Marijana Petrović: Maši čika policajcu!
Maši čika policajcu! – rekao bi moj tata svaki put kada bismo prošli pored mračnog čoveka u plavom. Kroz kišom umrljani prozor, posmatrala sam prolaznike, nestrpljivo čekajući priliku da mahnem…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Maši čika policajcu! – rekao bi moj tata svaki put kada bismo prošli pored mračnog čoveka u plavom. Kroz kišom umrljani prozor, posmatrala sam prolaznike, nestrpljivo čekajući priliku da mahnem…
1. Kajzer Soze se vratio u blogerski svet. Na njegovom blogu je osvanuo novi zapis. On piše da je boravio u Šumadiji, u nekom selu u kome je brzi Internet…
Uživao sam da se vragolasto ušunjam i prodrem u širom otvorene ljudske oči. U njihovim pogledima tada sam jedino ja postojao. Iznad svega, bio sam ljubitelj iznenađenja i šale. Kao…
U prvi sumrak, pod žutim nebom, vuk je bio treperava siva senka. Senka koja je, kliznuvši niz jarugu, vododerinu izdubljenu nekim davnim prolećnim bujicama, brzinom misli izronila na obodu šume.…
Branka Selaković, rođena 4.02.1985. godine. Apsolvent Filozofskog fakulteta u Beogradu, odsek za filozofiju. – Biografija: 2009- Objavljen roman „Kapija“. Nagrađena priča „Narciza i princ“ objavljena u zborniku „Reč u prostoru“,…
Probudio sam se. Ležao sam. Bio sam u svojoj sobi. Bilo mi je hladno. Moj krevet je bio okružen što članovima moje porodice što mojim prijateljima. Svi su plakali. –…
NA SPLAVU Na splavu sam od grubo otesanih balvana spojenih debelom zarđalom žicom. Splav je širok, mirno plovi ne baš bistrom, od peska i zemlje zamućenom vodom. Prema mostu ispod…
1. Do sada nepominjani, ali ipak postojeći bloger Adrian za Kralja Pajaca ima konstruktivan predlog: “Kralju, Poseti veb-sajt „Blica“. Tamo u crnoj hronici imaju komentare na razne nesreće. Uvek su…
Zovem se Tamara Ćurčić. Završavam gimnaziju u Kikindi. Pišem kratke, veoma kratke priče. Neke su objavljene. U „Avangradu“, na primer. Evo jedne od tih priča. Možda vam se dopadne… I,…
Upoznao sam stolare, kovače, paore, dakle, ljude koje je njihov zanat, njihov posao, do te mere zaokupio/okupirao da gotovo sve (i život i smrt, i Boga i politiku) tumače iz…
(U postelji od mora) Ogromno platno na štafelaju ispunjeno golubovima. Čini se bezbroj ih je, ali prozračna plavet u pozadini ostvarena tako da ima mesta i za pristizanje novog jata…
Uvod u riškanje po duši “U svakom od nas ima previše Nepoznatih sila koje se s nama igraju” – pisao je Aleksandar Blok 1913. godine. Čovečanstvo će ovladati njima. “A…