Živko Ivković: SOUND OF THE BEAST (ZVUK ZVERI)
(izdavač: RED BOX, BEOGRAD – 2011.) “Zvuk zveri” izdavačke kuće Red Box jeste jedna sveobuhvatna, zaokružena istorija hevi metala od 1970. pa zaključno sa 2004. godinom. Poduhvat težak tri stotine…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
(izdavač: RED BOX, BEOGRAD – 2011.) “Zvuk zveri” izdavačke kuće Red Box jeste jedna sveobuhvatna, zaokružena istorija hevi metala od 1970. pa zaključno sa 2004. godinom. Poduhvat težak tri stotine…
– Kasnim! Još sedam minuta i izgubio sam posao – tutnji mu u glavi, dok obilazi zahuktali kamion. Ne razmišlja mnogo ima li nekoga na suprotnoj traci. Iza prevoja izranja…
Господин Полицейский je živeo u sobi pored moje. On je spadao u onu grupu prostih Rusa, pomalo aljkavih i bučnih. Bilo je teško odrediti mu godine. Iako je izgledao mlađe,…
Poslednji put smo išli na more početkom devedesetih godina, dok još ostaci komunističkog režima nisu sasvim zamrli. Dve plate su mogle, bez ikakvih ustezanja, zadovoljiti ovaj, danas za mnoge luksuz,…
(Uvod) Pre godinu-dve, možda čak i tri, Pajaco je na svom blogu pisao o najpoznatijoj kubanskoj blogerki Joani Martinez. Što bi se reklo, iz njegovog je domena: koleginica-blogerka. U jučerašnjoj…
Dok koristim sol u pripremanju svakodnevnoga jela, pripazim da ne pretjeram, nije zdravo. Tako sada govore, tumače i objašnjavaju. Tko zna što će zaključiti za pedesetak godina, kad za nas…
Naš zvonar ima jednu manu. Kažu, puno puši. Taman je bilo pred podne, naš je zvonar pogledao na sat i zapalio još jednu. Taman pred crkvom je bila klupa, na…
Pošto je bio praznik, Vladimir reši da se prošeta po Adi. Osećao je prijatnu uznemirenost, veseli zov rascvalog proleća. Hodajući livadom prekrivenom žutim maslačcima, morao se prisetiti jedne scene iz…
Davno, u doba svoje siromaške mladosti (ah, kad bi opet mogla da se vrati, makar jedan jedini dan!), kad bejah, samo, idejama „bogat, hrabar i pust“, a u novcu kao…
Imaš samo pet godina i zoveš se Marta. Najviše voliš mamu i tatu, čokoladu i loptu. Tvom svijetu pripadaju i neki drugi likovi, sporedni i nevažni. O njim ne razmišljaš.…
AUTORI teksta: Žaklina Glibo i Nikola Šimić-Tonin Zbirka pjesama „Dobročinke“ Rajka Glibe nosi u sebi i sa sobom prepoznatljiv autorski naboj iz kojega se razvijaju prepoznatljivi lirskokazi u smješi autorskog…
Viski je lagano grizao njegove usnice u rano jutro. Pogled mu je sve više bio koncentiran na njegov stari ofucani sat nego na bilo što drugo. Mrzio je odustajanje, ali…