Rajko Glibo: VATRENA SUSJEDA
Ni ja ni ona ne znamo koji je po redu ovaj naš povjerljivi razgovor. Ona ih ne broji, a on je amnezičan na neke svoje tvrdnje. Ipak nastavlja, Ja sam,…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Ni ja ni ona ne znamo koji je po redu ovaj naš povjerljivi razgovor. Ona ih ne broji, a on je amnezičan na neke svoje tvrdnje. Ipak nastavlja, Ja sam,…
Fragment iz romana Kotrljanje Bertolta Brehta (Presing – 2015)1-2 Neko:– Slično Brehtu, i Fasbinder je Nemac.Pajaco:– Pored toga što je bio Nemac, Fasbinder je bio i čovek suprotnosti. Sa jedne…
Zahvaljujući senzacionalnom otkriću objavljenom kao vest dana na Vikiliksu, informaciji koja je dugo na sebi imala oznaku tajnosti, saznajemo da Melanholija ipak nije ono što, povodeći se predrasudama, mi obični…
LAGUNA, BEOGRAD – 2011. Beogradska izdavačka kuća „Laguna“ srpski predvodnik kada su u pitanju publikacije vezane za rokenrol, je široki čitalački auditorijum sa isključivim interesovanjem za ovu, najpopularniju muziku, obradovala…
Iz štampe je upravo izišla nova knjiga kratkih priča Todore Škoro „Umiranje srama“. Nevelika zbirka od dvadesetak kratkih priča, nastalih u minule dve godine, bavi se uglavnom sudbinama običnih ljudi,…
Čim je uspio otvoriti oči, shvatio je da se nalazi u šumi. Zašto baš u šumi, nije imao pojma. Sve ga boljelo, od vlasi kose na glavi do nožnih prstiju.…
Vladimir je voleo miris jutarnje kafe, koji ga je uvek podsećao na detinjstvo, na nedeljna prepodneva kada su i otac i majka bili kod kuće. Otac bi palio svoj „Pal…
DMD* jeste da su oni napravljeni kao po slici božijoj, tačno je da hodaju na dve noge, i slažem se da nemaju rogove i velike krupne oči kao neke životinje.…
autor prikaza: Ivan Glišić, književnik U ovom vremenu kada su Profit i Novac urušili sve vrednosti, pa i književnost, jer su i nju sveli na robu za široku potrošnju koja…
u povodu prijevoda Kamova na Katalonski Santa Cruz, Barcelona, Katalonija … oštricom britve prerezana grla skoči s prozora ubožničkoga, s teškim ropcem, zgaslim očima, okovratnikom pjene oko rubova, do pola…
Autor prikaza: Živko Ivković Izdavač: UTOPIJA BEOGRAD 2011. Nedavno je beogradska izdavačka kuća ‘Utopija‘ publikovala detaljnu autobiografiju džez trubača Majlsa Dejvisa, za kog je, po sopstvenoj priči sve krenulo od…
Radomiru Konstantinoviću “Čitaj sedeći za stolom i imaj uza se olovku i papir.“ Sve sam uradio kako treba. Upalio komjuter, podmetnuo novine, jastuk, kolena prekrio ćebetom. Rečenicu o ženi ću…