Nikola Šimić Tonin: KNJIŽEVNI DVOJAC BEZ KORMILARA
Malo primorsko mjesto Filip Jakov uze književni primat Zadru, ne za prsa, već za čitave dužine tijela, stvaralačke duše… i više… Malo primorsko mjesto Filip Jakov, uze književni primat Zadru,…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Malo primorsko mjesto Filip Jakov uze književni primat Zadru, ne za prsa, već za čitave dužine tijela, stvaralačke duše… i više… Malo primorsko mjesto Filip Jakov, uze književni primat Zadru,…
SVE PRIČE SU FIKCIJA I NEMAJU NIKAKVU SLIČNOST SA STVARNIM LJUDIMA ILI DOGAĐAJIMA Beograd, 2009 godine Leto je bilo vrelo i na ulicama je bilo puno lepih devojčica. Glavni urednik…
Tviter priče su deo ciklusa tviter-proze koje autor piše na Tviter profilu @miloshZbori. Usled unutrašnjeg mehanizma ove društvene mreže, priče (ili bilo koji drugi tekst) objavljene na njoj moraju biti…
Dragan Papula – predsednik Fudbalskog kluba Severno S. (Srpska liga – sever) i direktor Javnog preduzeća Vodoprivreda u Severnom S., pravnik po struci, krupan, izuzetno visok, svež pedesetogodišnjak, kratko podšišane…
VITA NOVA I ZUBARSKA KLEŠTA Sa Aleksandrom Bjelogrilćem razgovarao: Slavko Surla – Tema priče „Dvostruki pohod” su nepočinstva iz ratova devedesetih; ono što nakon toga preostaje neka je vrsta naučne…
Proljeće je bilo pljuskovito. Ne u smislu šamaranja, nego kišnjenja. Već su iznijeli stolove pred kafiće, ali su trebali i suncokišobrani. Uglavnom, nije bilo dosadno. Kao torta sa finim filom,…
„Ne zaboravi voljeti… Samo ćeš tako odrasti, mali labude moj…“ kao da još čujem očev glas. Ostajući siroče, tako sam duboko osjećala kako taj glas nikada neće izblijedjeti, kako će…
Dok me u divljem trku nisko granje šiba po licu i grudima, a srce tuče poput bubnja u hramu, prisećam se šta me je dovde dovelo. Lepo mi rekoše: ne…
Počeo sam da fotografišem jer sam konačno imao fotoaparat, a imao sam konačno i vremena. U početku sam mislio da je dovoljno da snimam svoju okolinu – koja je posebna…