Dijana Jelčić: Misaona Proustiana (Moja mala utopija)
Pod lupom: Fejsbuk u vašem životu, priča broj 9. Čarobnim riječima u ovom tekstu, Dijana Jelčić opisuje Facebook kao „malu kavanu na trgu cvijeća“ u kojoj se susreću srodne duše,…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Pod lupom: Fejsbuk u vašem životu, priča broj 9. Čarobnim riječima u ovom tekstu, Dijana Jelčić opisuje Facebook kao „malu kavanu na trgu cvijeća“ u kojoj se susreću srodne duše,…
ODRASTANJE Kada je brat pošao u drugi osnovne mama je odlučila da je vreme da počne sam da čisti svoje cipele, a brat je odlučio da neće, ako i Seka…
Percepcija – izvorno čovekovo iskustvo. * Govorljive stvari, opredmećene reči, višesmisleni znaci. * Razumevanje – osnovni fenomen međuljudskih odnosa. * Tumačenju i poimanju nužno prethodi razumevanje. * Hermeneutika – od…
U islednom poigravanju reči, u rečenicama obojenim muzičkim leksemama, nastajao je ovaj roman dobrano natopljen naoblakom ravničarskog podneblja, a pomalo i vodnjikavim akvarelom koji lagano i posigurno blagom sumaglicom vešte…
Na belom putu za Beljakovce, u podne, slomio ga je vetar. Počeo je da duva, duša dušina, u trenutku kada mu je bilo najlepše; ubijale su ga njegove nevidljive čestice,…
Pod lupom: Fejsbuk u vašem životu, priča broj 8. Facebook, to sam ja! Tim riječima Aleksandra Lukić počinje priču o ulozi Facebooka u njezinom životu, mada bi naslov mogao biti…
U našem gradu venčanja nisu retka. Tako, kad pomislite− evo svanuo i nama opet taj Crni petak i slično, začuju se trube, te ako ste u blizini neke uglednije gradske…
(Dragana Ivanović, PORTRETI, SKICE, Presing, 2013) Autor prikaza: Miloš Ristić Knjiga Dragane Ivanović Portreti, skice obuhvata petnaest poglavlja, 10 u prozi koja obuhvataju 95% knjige kroz „Portrete“ i 5 u…
Dok sam još bio maleni dječak, naša kuća još nije bila u potpunosti završena. Trebalo je napraviti još dosta toga; postaviti pločice u hodniku i kupatilu, parket u sobama, srediti…
Pod lupom: Fejsbuk u vašem životu, priča broj 7. Vida Nenadić je na konkurs „Fejsbuk u vašem životu“ poslala zanimljiv odlomak iz svog neobjavljenog romana “ Credit crunch“ pod nazivom…
To su riječi moje prijateljice sa Facebooka, žene nepresušne energije povećene stalnom činjenju dobra. U svakoj njezinoj riječi, pjesmi, prozi, eseju prepoznajemo konstataciju stanja u obitelji, na ulici, u tijelu…
»Ma, hajde da nešto napišeš.« »Neću!« »Hajde, što si takva? Evo, ja ću ti pomoći.« »Ne želim. Imam fobiju da je sve što napišem neko već davno napisao. Kao da…