Jagoda Kljaić: Kako ću postati besmrtna
Pod lupom: Fejsbuk u vašem životu, priča broj 2/II Priča Jagode Kljaić nije obična priča o nekom muškarcu ili ženi kojima se netko ili nešto dogodilo, već veoma neobičan tekst,…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Pod lupom: Fejsbuk u vašem životu, priča broj 2/II Priča Jagode Kljaić nije obična priča o nekom muškarcu ili ženi kojima se netko ili nešto dogodilo, već veoma neobičan tekst,…
Sledećeg jutra, stižemo na Prevlaku. Ili na Ostrvo cveća, ako ste tako naučili. Pravo u komu. Da obiđemo očevo i zemaljsko i nebesko boravište. I da obavimo ono što se…
Osnovna tema romana „Nepoznati i grad“ Zorana Ilića („Presing, 2013) je vreme. Živeći u sadašnjosti i na Mreži, podeljen između realnog i virtuelnog, on se vraća u šezdesete i sedamdesete…
Dejan je ležao pokriven jorganom i blenuo u laptop. Imao je preko trideset i država mu je dugovala tri plate na ime stručne prakse koju je obavljao i koju će…
Pod lupom: Fejsbuk u vašem životu, priča broj1/II U zanimljivom redoslijedu priče Danijele Milosavljević, možemo pratiti razvijanje odnosa roditelj-dijete ili obratno. U početku je to kombinacija „helikopter“ majke, s karakterističnim…
Grabeći prigodne prigode za ugrabit čašicu razgovora s pjesnikom prijateljem Miljenkom Mandžom, novinar, književnik i glumac, Valter Šarović, nacrta se i taj dan, točno u deset, na istome kultnome mjestu…
Na televiziji ništa osim olimpijade. Trčanje. Nikako da zapamtim kako se stručno zove ova disciplina. Ima neka odrednica po dužini staze, znam, i nešto u vezi brzine. Nije ni važno,…
UMESTO BIOGRAFIJE Kad me ovde, u Subotici, pitaju: odakle sam, obično, gotovo uvek sa nekim ponosom kažem: iz Sombora (grada koji se vodi na mojoj „krštenici“ pod mesto rođenja). Za…
Pod lupom: Fejsbuk u vašem životu Prije no što krenu priče u drugom ciklusu „Fejsbuk u vašem životu“ objavljujemo kratki osvrt Elmira Đokovića o tome kada je nastala ova društvena…
Borna Kalinić i Luka Erceg bila su dvojica dječaka iz Sinja. Živjeli su u istome susjedstvu. Borna je bio miran i povučen dječak. Nažalost, od rođenja je imao kraću lijevu…
Spisateljica Ružica Gašperov, iz Splita, čiju priča je u prvom ciklusu „Fejsbuk u vašem životu“ ocijenjena najboljom, kaže sa sebe da je zaposlena na mjestu gdje su brojevi važniji od…
Tranzicija i devedesete? To je kada nemaš za omiljeni strip, ili strip više i ne izlazi jer su nam uveli sankcije. I nama, deci, koja smo posredstvom tih stripova naučila…