OSMI POVJERENIK
Sa Renatom Baretićem razovarao: Nikola Šimić Tonin Renato Baretić (Zagreb, 12. travnja 1963.), hrvatski novinar i književnik, studirao fonetiku i komparativnu književnost. Godine 1983., zapošljava se kao novinar i piše…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Sa Renatom Baretićem razovarao: Nikola Šimić Tonin Renato Baretić (Zagreb, 12. travnja 1963.), hrvatski novinar i književnik, studirao fonetiku i komparativnu književnost. Godine 1983., zapošljava se kao novinar i piše…
Marina se probudila u sedam sati popodne. Trebalo joj je čitavih pet minuta da shvati da se nalazi u hotelskoj sobi broj dvadeset sedam na trećem spratu. Još je bila…
„ –A ja ću ti bajku ispričati – progovori Margarita i stavi uzavrelu ruku na ošišanu glavu. –Bila je na svetu jedna teta… I nije imala dece, i sreće nikakve…
Legao je u uobičajeno vreme, baš kao i svake noći. Te mu je večeri, ipak, bilo malo teže da zaspi pa je, umesto u snu, vreme provodio zadubljen u svoje…
Tatjana Debeljački: „Savršenstvo“ „U stvarnosti sve je jedno” i jedan svet, zapisao je Bela Hamvaš u eseju o poeziji. Poezija nastaje iz onog što jeste, i ona jeste to što…
Lukić Marija 3401 W. 53 ST st. #514 SIOUX FALLS South Dakota, 57106
(Bedeker slučajnosti ili hermeneutika zaustavljenog trenutka) Odlaziti – vraćati se. Penjati se – spuštati se. Trčatu – stati. Tražiti se – ne nalaziti se. Ne mirovati – putovati… Sve, ako…
18. Bijenale umetnosti u Pančevu PROSTORNI AGENS Osam internacionalnih performansa na svečanom otvaranju Bijenala u Pančevu maj, 13 sati, Pančevo Osamnaesto Bijenale umetnosti u Pančevu pod nazivom „Prostorni agens“ biće…
GEOPOETIKA IZDAVAŠTVO BEOGRAD – 2017 Prikaz: Živko Ivković Prozaonline Izdavačka kuća Geopoetika (edicija Notni spisi) i ovim, najnovijim ‘Tarantula‘ naslovom potvrdjuje svoju okrenutost ili opredeljenost svojevremeno zacrtanu, a tiče se…
Ko su? Ko su svi ovi ljudi? Po stanicama, autobusima, pekarama, kafanama, trotoaru, kiši …obični ljudi… kolotečina hm…taj život…sve manje shvatam. Posmatrač…nijemi posmatrač. Gledam djecu, mlađe ljude pune strasti, sjetim…
PLATFORMA BUDUĆNOST ARHITEKTURE 17-19. maj, Međunarodna radionica BUS STOP FACELIFT, Ledine U okviru platforme „Budućnost arhitekture“, Beogradska internacionalna nedelja arhitekture 2016 bavila se neuralgičnim tačkama grada Beograda, pokušavajući da mapira…
SVEČANO ZATVOREN 11. BELDOCS Najbolji film Srpskog takmičarskog programa: 4 godine u 10 minuta Mladena Kovačevića Najbolji filmovi u Međunarodnoj selekciji: Meteori Beograd, 14.5. – U novootvorenoj Kombank dvorani dodelom…