Vladimir Radić: Pouzdan partner
„Oteli su mi firmu koju sam osnovao”, govori Petrović. „Onu zbog koje sam se svega odrekao. Zbog koje sam sve ostalo zapustio. Firmu koju sam vodio više od jedne decenije.…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
„Oteli su mi firmu koju sam osnovao”, govori Petrović. „Onu zbog koje sam se svega odrekao. Zbog koje sam sve ostalo zapustio. Firmu koju sam vodio više od jedne decenije.…
1. URMUS KLUB – VRAČAR – BEOGRAD (datum: 05.01.2019.g.) 2. KLUB ISTRAŽIVAČA – VALJEVO (datum: 29.12.2018) 3. FEST KLUB – ZEMUN (datum: 10.01.2019.) Tekst: Živko Ivković Neumorni valjevski hard rokeri,…
CD ALBUM ‘’ VREME TEČE I KRIVUDA ‘’ DRAGAN TOŠIĆ I PRIJATELJI Besprekorni i bez onog, atak na uši zvuka, jecaji gotovo, prefinjenog gitarskog Dudinog umeća uz više negoli pristojan…
Pisac Borivoje Adašević iznenada je preminuo 15. januara 2019. u Požegi, u 45. godini. Adašević je rođen 22. septembra 1974, u Užicu. Studirao je na Pravnom fakultetu u Beogradu. Živeo…
U toku je snimanje filma „Posle zime“, prvog dugometražnog igranog filma Ivana Bakrača, koji je podržao Filmski centar Srbije. U pitanju je crnogosrko-srpsko-francuska koprodukcija, a scenario i režiju ovog ostvarenja…
Obitelj kao da je bila umanjena kopija društva u kojoj je obitavala. Muž, žena i devetero djece – petero muške i četiri ženske čeljadi, u intervalu od pet do petnaest…
Na krovu Čovjek mijenja nekoliko crepova na krovu dvokatnice. Skinuo je u stranu po dva krajnja reda s desne strane krova, ali s obje strane. Kako da to objasnim? Krov…