Veliki uspeh 26. Festivala evropskog filma Palić
Proteklo 26. izdanje Festivala evropskog filma Palić koje je održano od 20. do 26. jula na Paliću i u Subotici ostaće upamćeno po izuzetnom programskom kvalitetu, dve nove filmske selekcije,…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Proteklo 26. izdanje Festivala evropskog filma Palić koje je održano od 20. do 26. jula na Paliću i u Subotici ostaće upamćeno po izuzetnom programskom kvalitetu, dve nove filmske selekcije,…
TVRĐAVA POBUNE I PROVOKACIJA: 10 DANA, 3 PREMIJERE, 17 PREDSTAVA IZ 7 ZEMALJA Treći po redu Internacionalni Nišville jazz teatarski festival, pod sloganom TVRĐAVA POBUNE I PROVOKACIJA održava se od…
Jedan od članova žirija Glavnog programa na 26. Festivalu evropskog filma Palić, održanom od 20. do 26. jula, bio je britanski glumac Tom Burk. Ovaj 38-ogodišnji umetnik prisutan je na…
Hipnotički Bliskoistočni Trance Yosssi Fine & Ben Aylon Trio na Nišvilu Izraelski sastav koji predvode čuveni basista, gitarista, kompozitor i producent Yossi Fine, nekadašnji saradnik Davida Bowiea, muzičar i producent…
26. Festival evropskog filma Palić Francuskom reditelju Jean Charles Hue uručena nagrada Underground Spirit Nagrada Undergroud spirit sinoć (u ponedeljak, 22. jula) je na Letnjoj pozornici svečano uručena francuskom reditelju…
Ceremonijom svečanog otvaranja i dodelom nagrada „Aleksandar Lifka“ večeras (u subotu, 20. jula) na Letnjoj pozornici Palić svečano je otvoren 26. Festival evropskog filma Palić, koji će se u narednim…
Nakon promocije u Ambasadi Republike Srbije u Skoplju 27. juna kada su predstavljeni umetnici iz Republike Severne Makedonije, koji učestvuju u glavnom muzičkom programu jubilarnog Nišvile jazz festivala, održana je…
Ovogodišnjim laureatima nagrade „Aleksandar Lifka“ – srpskom scenografu Miljenu Kljakoviću Kreki i hrvatskom reditelju Rajku Grliću, biće posvećen Omaž program u okviru kog će od nedelje, 14. jula do četvrtka,…
Nišille čestita jubilej Bobu Geldofu Na današnji dan pre 34 godine održan je “ Live Aid “ najveći planetarni muzički događaj. Nišville džez festival čestita jubilej inicijatoru i glavnom organizatoru…
Ovogodišnje, dvadeset šesto izdanje Festivala evropskog filma Palić, održaće se od 20. do 26. jula na Paliću i u Subotici, u organizaciji Otvorenog univerziteta Subotica. Festival se tradicionalno održava na…
Jedan od ne samo najboljih italijanskih jazz sastava već i najoriginalnijih i najkreativnijih jazz bendova savremene svetske scene Lydian Sound Orchestra, koji ove godine obeležava tri decenije postojanja – nastupiće…
MUZIČKO OSVEŽENJE – HIP HOP STAGE NA NIŠVILU! Na predstojećem, jubilarnom 25. izdanju Nišville jazz festivala od 8. do 11. avgusta prvi put će biti prezentovana Hip Hop bina sa…