Rajko Glibo: SLUŽBENO LUD
Ej, znaš čega se sjetih? Pa. On meni ni povirio nije. I to mi prijatelj? Blećak sam! Neki kažu „šupak“, drugi opet „šupčina“ valjda za one razrađene šupke, tko će…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Ej, znaš čega se sjetih? Pa. On meni ni povirio nije. I to mi prijatelj? Blećak sam! Neki kažu „šupak“, drugi opet „šupčina“ valjda za one razrađene šupke, tko će…
Kako se samo radovao Krunoslav Bukač kada je uspio s otpremninom koja je išla uz umirovljenje, kupiti drvenu kuću od nekih četrdesetak kvadrata s trijemom, iz nešto zemlje, zapravo livade,…
(zaVARivanje, kolumna u dnevnom listu „Danas“) Pošto smo prošlog ponedeljka zajednički apsolvirali da selektori srpske reprezentacije – koja nas je predstavljala na ovogodišnjem Sajmu knjiga u Lajpcigu – još uvek…
Kažu da je barba Marko bija dobar čovik i da nikome nikad nije učinija ništa nažao al eto, danas smo ga pokopali na našem malom mjesnom groblju. Kažu opet, da…
Kažu da neviđenu privilegiju imaju oni što uspevaju da upamte i rastumače svoje snove, i da im nije potrebna bogzna kakva prozorljivost da bi uživali u toj blagodeti, koristeći ih…
Tust i mastan sjedi uvaljen u stolicu čije je sjedište pod njegovim rektumom već ispatilo nezamislive kalvarije. Uprdio ga je dobrano kako se i grah mora upržiti da bi se…
(Miroljub Todorović, „Torba od vrbovog pruća“, Tardis, Beograd 2010.) Kratka ili mini priča je žanr koji svoju punu afirmaciju doživljava u drugoj polovini dvadesetog veka. To je, možda, bila pomalo…
Kad se iznenada ukaže potreba za obavljanjem kakve ozbiljnije zdravstvene pretrage (nikad nismo za to pripremljeni), obično smo uznemireni i uplašeni od mogućeg saznanja da imamo bolest. Većina nas, srećom,…
Moja nena Zejneba udala se sa šesnaest godina. Pamtim kako mi je pričala da je bila siroče. Licem bi je uvijek prolazila sjeta kad bi govorila kako joj je, dok…
(UMORSTVO SMOKVE, Živko Jeličić-Novele , Književni krug Split) Ne uistinu, ni na čiju preporuku, ovisnik o knjižnici, knjižnicom uknjižen, jedan kroz jedan, bez tereta, bi pozvan, s odjeljka „Novopristigle s…
Mi dižemo čelo, kročimo smelo i čvrsto stežemo pest! Niko se od žitelja varošice nije mogao sa potpunom preciznošću prisetiti trenutka kada se to zapravo gospođa Karamarković tako nenadano prozlila.…
„Šta radiš od kada si u penziji? Je l’ ti dosadno?“, još uvek me pitaju poznanici iako sam u penziji već pet godina, i začudjeno me gledaju kada im uzvratim…