Rajko Glibo: NEMA SLASTI BEZ DONJE VASTI
Što je, zaboga, ovo? Sanjam li? Ako sanjam ja ne sanja pastirica. Ah, da! I tinejdžerke sanjaju. Možda budni sanjamo oboje? Što je ovo? Gdje smo? Ispred nas je ćuprija..…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Što je, zaboga, ovo? Sanjam li? Ako sanjam ja ne sanja pastirica. Ah, da! I tinejdžerke sanjaju. Možda budni sanjamo oboje? Što je ovo? Gdje smo? Ispred nas je ćuprija..…
Treća nagrada za najbolju kratku priču na natječaju “Mate Raos“, Matica hrvatska Vrgorac, 2011. Vjetar je puhao snažno i krivio kišobran, od pet maraka, Lovri u rukama. Prvo ga je…
SAMIZDAT – 2011. Pitanje koje se nameće svakome ko pročita knjigu Vinka Barića “Hrvatski punk i novi val (1976-1987)” jeste van svake sumnje sledeće: koliko ljubavi i energije je bilo…
N e s a n i c a – … Bojim se da opet neću moći! – Misliš? – Znam! Uvek mi je tako. Zalud svaki pokušaj… – Čemu takva…
Krletka nije načinjena za dobrobit ptice, često sam govorio gospodinu M. nismo bili … a nismo bili ni daleko, da budemo prijatelji … siromašno je reći poznanici, a opet, laž…
Nije lako kad krene pasat. U kasno poslijepodne, skoro predvečerje, poslije sparnoga dana, čije je jutro obećavalo još jedan dan iz snova. Pasat donosi kišu u izmorene oči i, morskom…
Reč na otvaranju izložbe „Vreme signalizma“ u Univerzitetskoj biblioteci „Svetozar Marković“ u Beogradu, 7. septembra 2011. Dame i gospodo, poštovana gospođo Filipović, dragi Miroljube Todoroviću, U jednom intervjuu objavljenom u…
– Crna rolka? – Da, neobično mi prija jer je tegljiva. Dopada mi se što na rol kragni i rukavima ima diskretno svetlucave dlačice. Ali razmišljam da skratim rukave. Toplo…
Mladi pisac (koji baš i nije bio tako mlad) hrabro se zaputio ka crnim vratima. Iznad šarenila reklama i natpisa izdvaja se zelenim ispisan naziv kuće i pojašnjenje da se…
Stojiš pred vratima a slavlje je počelo. Još dolje, na stepeništu, mogla si čuti slavljeničku pjesmu i svirku. Počeli su bez tebe premda ne kasniš puno. Zar se nitko nije…
„Riječi, riječi, riječi i riječi i da ga jebeš, opet riječi. Koliko li samo riječi, a oni ih mijenjaju, izmišljaju, premještaju kao da su komadi namještaja. Ma, kao da su…
Ma, nabijem vas sve na metafizički! Upropastili ste svijet religioznim fanatizmima, demagogijama, pokrštavanjima u VAŠE VJERE, VAŠE POGLEDE NA SVIJET. Spašavate nas od nas samih bez da iko od nas…