Aleksandar Novaković: NOKUSATSU
Marko je zurio u monitor, remek-delo čuvenog japanskog proizvođača. Mozak mu je šlajfovao kao pokvareni ruski automobil u sibirskom blatu. „Kao ja, kao ja!“ odzvanjalo je u njegovoj glavi. Osećao…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Marko je zurio u monitor, remek-delo čuvenog japanskog proizvođača. Mozak mu je šlajfovao kao pokvareni ruski automobil u sibirskom blatu. „Kao ja, kao ja!“ odzvanjalo je u njegovoj glavi. Osećao…
(izdavač: SLUŽBENI GLASNIK BEOGRAD – 2011) Autori ove izuzetno vredne publikacije (Petar Popović i Mihajlo Pantić ) su se svaki na svoj način i odvojeno osvrnuli na vreme u kom…
Zamišljam Andrića i Bukovskog kako se opijaju u nekoj birtijetini sa isflekanim kariranim stolnjacima i konobaricama koje ispunjavaju sve želje. Prvi tih, povučen i miran, drugi lud, izbezumljen i nestabilan!…
Tokom mog boravka na „privremenom“ radu u Banja Luci živio sam u stanu u nekadašnjoj ulici Hasana Kikića. U Boriku. To je sada ulica Relje Krilatice. Znamo svi za ćiriba-ćiribu…
Iz knjige u nastajanju: «Avatari naših dana» Kada se Počasni Čuvar nebeskog Zodijaka osmelio da Njegovom Veličanstvu, Kralju Španije i naslednom markizu Ostatka sveta, podnese izveštaj o neobičnim događanjima na…
IZDAVAČKA KUĆA „ALMA“ (BEOGRAD – 2011) Nedavno je pod etiketom beogradske izdavačke kuće „Alma“ objavljena sjajna rok-song zbirka (izbor prepeva) ’Stihovi na struju’ još sjajnijeg autora Roberta Boba Tillyja. Ne…
Otputovati u sebe, to bi bio izlet! (Lazar Mihić) Borise, jesen stiže, bori se!… Veje, lišće, po tvojim sećanjima… Septembar je duboko zakoračio u jesen, avgust je tugovao za tobom……
DIGNEM SIDRO Praznik je. Dobro sam knjavao. Istuširam se, nabacim perje. Smažem mrtvu prirodu sa ce-deom i ukokam rogonju. Ne gotivim praznike. Raja zakrči glavnjak. Svi krenu na prozivku. Ne…
U jesen 1998. godine Dušan i njegova „baka“, žena koju je zvao bakom, užurbano se pakuju jer je neko Dušanu javio da u Drvar može da se vrati na svoj…
I danas me spopadne smijeh kad se sjetim svog prvog školskog izleta u Split. Išao sam u prvi razred osnovne škole i za mene je to bio pravi doživljaj, jer…
Još od antike isticane su različite funkcije književnosti: spoznajna, didaktička, etička, estetska, hedonistička, katarktična i sl., i uvijek je podrazumijevala jednosmjerno dejstvo, dejstvo djela na čitatelja, gdje su autori pripovijedali…
Jesi li završio Kosu cool školu. Ne volim nijeme ukočene I buljave poglede. Jesi, ili nisi? Nisi! Nisi, znači da ne možeš biti dostojan partner hik menagerima. Kako? Čuj, kako?…