Danijela Milosavljević: NAPAD RIBE SMRDOUBICE NA PORODICU M.
I tako je porodica M. produženi vikend provela u poseti kod bake i deke. Kao i svaki put, povratak je izazivao sindrom obrnute Crvenkape (prim. aut. Crvenkapa je ponude nosila…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
I tako je porodica M. produženi vikend provela u poseti kod bake i deke. Kao i svaki put, povratak je izazivao sindrom obrnute Crvenkape (prim. aut. Crvenkapa je ponude nosila…
– Nadam se da će kofer stati u gepek? – upitao sam pomalo nervozno. – Nema da brinete, gospodine. – odgovorio je vispreni čovek srednjih godina i tutnuvši čitav moj…
Zovem se Vanja Horvat. Kakvo je to uopće ime? Nit’ žensko, nit’ muško, još i vonja na istok, na majčicu Rusiju. Zbog “Ujaka Vanje“ sam vrlo rano dobila i glupavi…
BIOGRAFIJA Ime i prezime autora: Ana Berbakov Pseudonim: Anee E-mail: anaberbakov@yahoo.com Website: http://anaberbakov.wix.com/anee Blog: http://anaberbakov.wordpress.com Rođena sam 18. jula 1985. godine u Kruševcu. Završila sam fakultet za poslovanje u menadžmentu…
IMA DA IH NEMA – Ma čuj! – ispljunuh radosno kad mi Mungos reče šta ćemo da cepamo – odavno sam to čekao. Ta bagra mi se popela na goveđu…
Završen je drugi ciklus krimi-priča „Pod lupom“ u kojem su sudjelovali pisci iz govoto cijele regije. Ocjenjivački bord je imao težak zadatak u odabiru najbolje, budući su priče bile veoma…
Storija A. Obradovića, mada ne u tipičnoj krimi-priči, ipak u izvjesnoj mjeri pokazuje da je posljedica svakog zločina ili zatvor nakon dokazane krivnje ili ispaštanje duše i grižnja savjesti zločinaca…
„Ima i toga – može čovjek nanovo da se rodi. Da rodi samoga sebe, novog i spokojnog, i to ne samo jednom! Doduše, to se ne uspijeva silom, niti je…
Nekoliko puta godišnje išao je kući. Tako je zvao zemlju u kojoj se rodio i u kojoj je proveo veći dio života koga nije ni bio svjestan. Bijeda djetinjstva, školovanje…
O njemu se u umjetničkim krugovima ponekad i pričalo. Jedni su se otvoreno divili njegovom profinjenom ponašanju, uvijek je bio pomalo na distanci dok su drugi smatrali da je sve…
Ana Berbakov Anee napisala je veoma kompleksnu krimi-priču za čije rješavanje je neophodan multidisciplinarni pristup. Sama storija odiše bogatstvom, ukusom,luksuzom, lijepim ženama, ucjenom, falsifikatima, krađom, pohlepom, međunarodnom krimi mrežom, preljubom,…
U ovoj krimi-priči, spisatelj je lako i ovlaš ležerno opisao gnjusan zločin, koga je u znaku Kaina, podmetnuo brat bratu hladnokrvno kao životinja kojoj se oduzima obilježena teritorija. Motiv podmuklog…