Zoran Škiljević: Brišući let
Ja imam nade za ovaj grad. Ja imam veliku nadu… – pevao je znamo već ko, i mi skupa s njim poneseni lepotom stihova. Kad nema ničeg opipljivijeg, dakako dobrodošla…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Ja imam nade za ovaj grad. Ja imam veliku nadu… – pevao je znamo već ko, i mi skupa s njim poneseni lepotom stihova. Kad nema ničeg opipljivijeg, dakako dobrodošla…
Na brzinu sam obrisala suze kad sam začula majčine korake dok se stepenicama približavala mojoj sobi. Odgovorila sam joj, pre nego što je ušla, da ću brzo sići na ručak,…
ŠABAC,BAŠTA KULTURNOG CENTRA (19.04.2014)Autor teksta: Živko Ivković Protekao je i petnaesti šabački USKRŠNJI ROK MARATON/URM! Ono što je prvo palo u oči jeste, svakako, zanemariv broj prijavljenih sastava za ovogodišnju…
Autor: Dragana Ranđelović Rođena 1979. u Ćupriji. Diplomirala i masterirala srpski jezik i književnost sa opštom književnošću u Beogradu. Objavljivala poeziju za decu u časopisu Gorocvet. Piše kratke priče na…
Pod lupom: Fejsbuk u vašem životu, priča broj 4. Ovo je alegorična priča o Fejsbuku i ljudima, pisana primamljivim riječima o prilikama i neprilikama koje stoluju na društvenoj mreži i…
Prva pripovetka iz ciklusa »Beg iz Šošenka zvanog VSVZ« /žargonske priče Ponekad se nebo nad ovim velikim skupom zgrada i ulica koji naivni nazivaju grad naoblači. Sa Severa krene jak…
Pod lupom: Fejsbuk u vašem životu, priča broj 3/II„Iskustvo sa otelotvorenjima online prijatelja su nešto što me nikada nije izneverilo, i uvek me inspiriše. Valjda zato što sam najpre upoznao…
Biografija – Rođen sam 01.09.1982. godine u Sarajevu gdje završavam osnovnu školu i gimnaziju. Trenutno sam apsolvent na odsjeku za bosanski jezik i književnosti naroda BiH na Filozofskom fakultetu u…
Prije nego što će Stojko i sinovac mu Rista započeti sječu oboljelih i već napola osušenih brijestova – tokom cijele zime i proljeća, Rista u snu nadlijetahu ptice! Male i…
Znate onaj osećaj: prolazite pored izloga, svakog dana, najmanje dva puta dnevno, i svakog puta „bacite“ pogled na ono što je s one strane stakla, željno gledate u to, pa…
Ležali su u bolničkim krevetima jedan pored drugog. Zoltan, penzionisani statističar, i Ranko, vozač kamiona. Zoltanovo nago nepomično telo belasalo se sa rozikaste gume. U milijarditom delu sekunde eksplodirala bi…
Pod lupom: „Fejsbuk u vašem životu“ Filozofsku „flash“ raspravu Stevana Šarčevića sa samim sobom na temu Facebooka, uzroka i posljedica koje ova društvena mreža ima na život pojedinca i formiranje…