Mile Puškarić: Poljoprivreda
Pod lupom – Fejsbuk u vašem životu, priča broj 8. Početak ove priče obećava ono što bi netko mogao samo zamisliti gledajući I slušajući preporuke elitnih stručnjaka u poljoprivrednoj emisiji…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Pod lupom – Fejsbuk u vašem životu, priča broj 8. Početak ove priče obećava ono što bi netko mogao samo zamisliti gledajući I slušajući preporuke elitnih stručnjaka u poljoprivrednoj emisiji…
Vodom opkoljen sa svih strana, kao do onog časa kad uz nesnosan bol u zaslepljujuću svetlost bejah izbačen. I tek što što ispisah prvih nekoliko reči, telom jeza: – Ovo…
“Samo nitkovi znaju šta je poezija” Branko Miljković Ja nisam kapitalista, komunista, demokrata, vjernik, anarhista, monarhista, feudalista a samim tim ne mogu biti pjesnik, pisac, slikar, umjetnik, filozof, sociolog, teolog……
Izdavač – MEDITERAN, NOVI SAD – 2011.g. Autor prikaza: Živko Ivković O Bobu Dylanu (Robertu Alenu Cimermanu) u nas i nema ne znam koliko toga napisanog izuzev čini se jednog…
Druga priča iz Zbirke »Bekstvo iz Šošeka« Da, imao je Eduardo divne snove. U njima je leteo na nebeskim lađama, dok ga je Sunce obasjavalo, bacajući na zemlju pregršti belih…
Pod lupom: Fejsbuk u vašem životu, priča broj 6. Oko njih dvoje u intimnom smislu nije bilo ništa više osim izbledjelih životnih boja. No, učinkom Fejsbuka čije korištenje je započeto…
Dok je kuhao kavu, u mislima je zacrtavao rutu kojom će ovog jutra trčati. Jutro je bilo sunčano i toplo i obećavalo je topao prepun sunca proljetni dan, ali nije…
Prije ili kasnije u životu ćemo se sresti sa nekim događajem koji sve dovede u pitanje. To može biti gubitak nekih ideala, materijalni gubitak svega, čak i sopstvenog doma, ili…
Strast i pisanje. * Pesma kao lom jezika. * Može li se poezija identifikovati samo po svojoj „lirskoj suštini“? * Prema Miodragu Pavloviću „pesnik je tu da osluškuje kretanja na…
– Ma vilinske su to rabote, kad ti kažem, Vukota, – prozbori tiho Tiomil osvrćući se nervozno po opustelom seocetu. Njegov saputnik ga prezrivo odmeri, pa reče : – Tebi…
Pod lupom – Fejsbuk u vašem životu, priča broj 5. Priča Alise Salopek o Fejsbuku ustvari je konverzacija na generacijski način, više pisana tren-rasprava u kojoj je ozbiljnost osujećena emotivnim…