Danijela Milosavljević: GALEB
Dotok sunčeve svetlosti bivao je povremeno prekinut senkom raširenih krila veličanstvenog stvorenja. Galeb je lagano jedrio u ritmu vetra, otpuštajući fotone svetla sa srebrnosivog perja, čineći tako odgovor na isti…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Dotok sunčeve svetlosti bivao je povremeno prekinut senkom raširenih krila veličanstvenog stvorenja. Galeb je lagano jedrio u ritmu vetra, otpuštajući fotone svetla sa srebrnosivog perja, čineći tako odgovor na isti…
Izdavač: LAGUNA, Beograd – 2014. Autor prikaza: Živko Ivković Napisati prikaz za biografsku knjigu o grupi „Bijelo dugme“, pohvaliti ili pokuditi autora iste pri tom se osvrnuti na moguće propuste…
Ksenija Kušec Rođena je 1965. u Zagrebu. Diplomirala je na Arhitektonskom fakultetu i na Muzičkoj akademiji u Zagrebu (Odsjek za duhače-saksofon). Radi u prosvjeti. Dobila prvu nagradu za kratku priču,…
Autor priloga: Nikola Šimić Tonin Dijana Uherek Stevanović i Biserka Spajić u Zadru U organizaciji Hrvatskog književnog društva i Zadarske privatne gimnazije s pravom javnosti u Svečanoj dvorani Zadarske privatne…
Kad bih mogla učiniti da drugi ne mogu. Rušiti moju jedva uspostavljenu ravnotežu. Uklizavati mi se u život bez dopuštenja. Plesati kolo bez svirača. Lijegati u moju postelju kao da…
Ram za Ramizinu nostalgiju već je odavno gotov. Kada se na brijegovima uz rijeku zabijeli glogov cvijet i vjetar ga počne raznositi širom rječnog korita,tada će i Đurđevdan, a onda…
Nešto pre osam uveče, Petar, Velja i Miša su izašli iz svojih stanova. Sastali su se ispred Mišine zgrade. Pridružili su im se Ivan i Darko. Svi osim Velje su…
Hostel „Jasmin“ je rupa, ali mu možeš sa perona pljunuti na vrata, što mu daje prednost u odnosu na ostala svratišta namenjena jednodnevnoj ljubavi. Jelena me svaki put sačeka na…