Anđelko Zablaćanski: ONA I ON
Ona je bila pametna, obrazovana, lepa žena. Žena u čijim se očima mogla slutiti njena pronicljivost, ali i strast. Žena bez mane. Ili, skoro bez mane, jer znao joj je…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Ona je bila pametna, obrazovana, lepa žena. Žena u čijim se očima mogla slutiti njena pronicljivost, ali i strast. Žena bez mane. Ili, skoro bez mane, jer znao joj je…
Nalik mrkozelenoj paučini povija se na vjetru, kao sito gusta, zelena grana koromača izraslog iz pukotine bijelog kamena na vrhu lukobrana! Prolazimo u koloni kraj nje i još izdaleka pjevamo…
Ušuškati se u lelujavu paučinu sećanja i po njenim nitima kao po žicama harfe, izvlačiti tihu muziku iščezlog vremena, odbeglog u gluvu noć luke neispunjenih snova. Sakupiti na obali školjke…
Radenko Kela: Tišina vetra, JP „Zavod za udžbenike i nastavna sredstva“ a. d. Istočno Novo Sarajevo, 2014., Recenzenti dara Sekulić i Nikola Tomović, Urednica Vesna Vulin, Knjiga pjesama. Autor prikaza:…
1. glava 1 25. jun 2014. Stigao u Beograd. Vele da je u njemu 3000 beskućnika. Sada imaju još jednoga. Ona aspida sigurno je već počela samu sebe da jede;…
MALA ROCK ENCIKLOPEDIJA ANTOLOGIJA ROCK POEZIJE OLIVER KNEŽEVIĆ BEOGRADSKA IZDAVAČKO-KNJIŽEVNA ZADRUGA – 2010. i 2013. Prikaz: Živko Ivković Nezahvalno je nakon odličnog predgovora (Mala rock enciklopeidja) Zorana Pavlovića napisati bilo…
M. je imala čudno, retko i dobro plaćeno zanimanje. Bila je degustator mirisa. Oduvek je imala sposobnost da odredi osnovnu supstancu iz koje je miris izveden, koje su komponente naknadno…
Dobro se sećam: na nebu su bila četiri oblačka… Ali, počelo je zbog knjige… Naime, što bi rekli dobri stilisti!… tog dana sam išao u Gradsku biblioteku da zamenim knjigu…
MILAN ĐORĐEVIĆ: ROKENROL U OPŠTINI SRBOBRAN (1962-1976) Izdavač: PROMETEJ, NOVI SAD – 2016. Autor prikaza: Živko Ivković Vrlo zanimljivo i rekao bih, nadasve iskrenorealno štivo autora Milana Djordjevića koje u…
Odem u Županiju, sedište opštine Sombor, tamo je vlast, a tamo su i bezbrojni šalteri na kojima stanovnici opštine skoro svu papirologiju rešavaju, pomažući vlasti da živi, pa moram i…
Kad se nit života prekine, koliko treba duši da napusti telo? Pet minuta? Jedan minut? Ili možda samo jedan trenutak? Samo se prekine, i onda te bolno osvesti saznanje koliko…
Ponekad se desi da razmišljam o tome zašto ne volim tišinu i zbog čega je stalno popunjavam nekakvom muzikom, brujanjem, čak i uključivanje i slušanje veš mašine mi izgleda kao…