Mirko Škiljević: SUSRET
Nakon bezbroj međusobnih mimoilaženja, konačno, u trenutku nadolazeće jasnoće, sreli su se „Neko i Nešto“ i „Niko i Ništa“– Kako si proveo sve ovo vreme? – upita „Niko i Ništa“…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Nakon bezbroj međusobnih mimoilaženja, konačno, u trenutku nadolazeće jasnoće, sreli su se „Neko i Nešto“ i „Niko i Ništa“– Kako si proveo sve ovo vreme? – upita „Niko i Ništa“…
Sreda, 23. oktobar od 20 sati, Kulturni centar Grad Predstavom “Efemerne konfesije – songovi o dekadenciji, krizi očinstva i alkoholu” svečano će biti otvoreno dvanaesto izdanje Festivala savremenog plesa i…
Premijera filma DŽUDI 23. oktobra u bioskopu Cineplexx UŠĆE Shopping Center “Nikad nije lako glumiti ikonu, ali Rene Zelveger je dorasla izazovu! Briljantna izvedba kojoj bi aplaudirala i sama Garlandova.“…
Od 31. oktobra do 2. novembra, Dvorana Kulturnog centra Pančeva Ovogodišnje, dvadeset drugo izdanje Pančevačkog Jazz Festivala održaće se od 31. oktobra do 2. novembra u organizaciji Kulturnog centra Pančeva.…
Beograd, 15. oktobar, 2019 – Treća beogradska konferencija kompjuterske grafike okupiće značajna imena svetske i domaće industrije među kojima je i Igor Jovanović, Srbin koji stoji iz naslova kao što…
Ovogodišnji program Festivala savremenog plesa i performansa Kondenz, koji se održava od 23. oktobra do 4. novembra na više lokacija u Beogradu, baviće se pitanjem ženskog rada i radnih odnosa…
Peti Nova festival koji se održava od 8. do 18. oktobra u Pančevu, otvoren je sinoć u Galeriji Milorada Bate Mihailovića samostalnim izložbama japanskog strip autora Harukičija i francuskih umetnika…
SINIŠA ŠKARICA CROATIA RECORDS, ZAGREB – 2019. TEKST – Živko Ivković Evo i dugo očekivane Tvornice glazbe 2, autora Siniše Škarice, a, ono, dugo očekivane, jer sam je zbilja sa…
ZORAN BRANKOVIĆDOM KULTURE ČAČAK – 09. OKTOBAR 2019. MEĐUOPŠTINSKI ISTORIJSKI ARHIV ČAČAK – 2019. TEKST: Živko Ivković Predstavljanje ovog naslova je održano u čačanskom Domu kulture u naslovu već naznačenog…
CD ALBUMRnRRECORDS/TMM BEOGRAD 2019. Žestoka i bez osciliranja tokom svikre R .O.C.K. grupa samo to i jeste, pa tako, ne znam za druge, ali po meni je ovde sve gotovo…
Hajdemo nešto u četiri ruke! Siže: neki tip je dobio nagradu od lokalne biblioteke kao njen hiljaditi (ili sto hiljaditi, može i milioniti!) čitalac. Nagrada je primerak knjige lokalnog pisca…
CROATIA RECORDS – ZAGREB, 2019. Autor – Živko Ivković Da li možete zaboraviti vreme svog odrastanja, period onaj kada se lopta polako ali sigurno zanemarivala i prednost davala, mesto ustupala…