Jasmina Hanjalić: ZATOČENIK DŽEMO
Džemina djevojka je imala dvadeset godina i najljepše grudi na plaži. Lijepa, duge kose i nogu, kupala se u toplesu i svima pokazivala svoje čvrste obline. Upoznala me sa njenim…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Džemina djevojka je imala dvadeset godina i najljepše grudi na plaži. Lijepa, duge kose i nogu, kupala se u toplesu i svima pokazivala svoje čvrste obline. Upoznala me sa njenim…
U Srpsku čitaonicu, pod budnim okom sv. Andreja, pravoslavnog zaštitnika Čitaonice, u Sombor, grad sa pretežno pravoslavnim stanovništvom, stigli su gosti iz Bačkog Monoštora, sela sa pretežno katoličkim stanovništvom, zajedno…
Koliko je sati? 14:51. Dobro… dobro… Gledam bez veze u ekran moje stare dobre Nokie 6070 i ponavljam „dobro…dobro“… Zašto je to pa sada bitno? Koje? To. Koliko je sati.…
1. Zar je moguće da uzbudljivo veče Kralja Pajaca nije inspirisalo da o njemu nešto više napiše. Zašto je tako sveden? Kao da je premoren. I jeste. Tačna konstatacija. Dve…
Viđamo se jednom na godinu. I to ne nasamo. U društvu drugih pjesnika, povodom nekog književnog skupa. Pojavila bi se zanosnija nego prethodni put. Čini se i još ljepša. Briljirala…
Sasvim iznenadno, Krunoslav B. se odlučio kupiti srećku, dok je iznemogao od nervoze čekao galeristu Franca Bukovca, na križanju Tomerlinove i Duge ulice. Bukovac mu je obećao i ovoga puta…
(Intervju sa piscem Borisom Nadom, povodom njegovog novog dela „Povratak mita” u izdanju Niškog kulturnog centra) Knjiga je nastala kao posledica razmišljanja o mogućem porazu – istorijskom, nacionalnom, ličnom –…
(Kratke priče, snovi i nađene priče)TAKO JE GOVORIO ZARATUSTRA“O, vi stvaraoci, vi viši ljudi. Tko mora da rodi, bolestan je, ali tko je rodio, nečist je.Pitajte žene, ne rađa se…
Nakon nezaustavljivog niza literarnih uspješnica, svojim je novim romanom «Sjajno mjesto za nesreću» autor Damir Karakaš nedvojbeno stasao iz ruralnog u urbanog pisca, vješto zamijenivši blatnjave prizore rodne Like, onima…
Tog popodneva sam sedeo u kafiću gde sam inače volim da ubijam vreme. Kiša je polako počela da pada. Grad je ubrzano prelazio put od sunčanog dana ka kišovitom sumraku.…