Zdenka Feđver: LEKCIJA
Niko od nas nije primetio kada je golub sleteo na kredenac i šćućurio se na samoj sredini, dok se sam nije oglasio. Sićurav, ni ptiče, ni ptica, molećivo je gledao…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Niko od nas nije primetio kada je golub sleteo na kredenac i šćućurio se na samoj sredini, dok se sam nije oglasio. Sićurav, ni ptiče, ni ptica, molećivo je gledao…
Nova metropola Mora da je rat upravo protutnjao planinom sve do niske obale; stotine mrtvih ležalo je na plaži. Obrisi niskih gora mračno su se ocrtavali u noći. More, nepokretno…
(O zbirci priča “Torba od vrbovog pruća“ Miroljuba Todorovića) Signalizam nastavlja da traje. Miroljub Todorović ne posustaje. Kao što se, i pored toga što su se tom pravcu priključili i…
(Mirjana Marinšek Nikolić, Panonski triptih, Čigoja, 2009) U bogatoj i intelektualno radoznaloj ličnosti Mirjane Marinšek Nikolić, spisateljice i vizuelnog umetnika, doktora matematičkih nauka, sjedinjeni su stvaralac i istraživač. Iz tog…
Mogu ja da razumem Nemce u II svetskom ratu. Ekonomska kriza je drmala zemlju, a nacisti su imali veštu propagandu. Nisu obični građani hteli da ubiju tolike ljude, svoje komšije…
Pre neki dan, bio nam majstor Pera. Majstor od vode i struje. Rekao je da će doći oko 16h/17 h, međutim kako je već bilo 18h, a on nije došao,…
(Kratke priče, snovi i nađene priče) GENIJE (“Meki autoportret s prženom slaninom“) Neka zvone sva zvona! Gledajte! Rodio sam se ja, S. D. – genije. Olujni vetar lomio je grane…
1. Bloger Pajaco na beogradskim ulicama retko viđa vozila sa registracionom oznakom svog rodnog grada. On ne zna zašto je to tako, ali tako jeste! Ta dva grada su udaljena…