Bože Bilobrk : SANITARNA KNJIŽICA
Bio je petak ujutro, početak mjeseca travnja. Vrijeme je bilo lijepo i sunčano, pravo proljetno. Idealno da odem do grada malo prošetat i da popijem kavu ispred jednog od kafića…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Bio je petak ujutro, početak mjeseca travnja. Vrijeme je bilo lijepo i sunčano, pravo proljetno. Idealno da odem do grada malo prošetat i da popijem kavu ispred jednog od kafića…
Da. Uistinu čudni su putevi Gospodnji. Čudni i nepredvidivi. Kao što je već uobičajeno, na prelomu vekova najčešće se postavlja isto pitanje: Šta donosi sutra? kakve će biti godine koje…
Pitali su me jednom, pitali su me zašto su mi sve haljine crne. Rekla sam da su boje mraka. Pitali su me “Zar i u proleće?“. Prećutala sam sve odgovore.…
Husein Kapić, bivši prosječni učenik i maturant Prve gimnazije, od 1922. godine je radio kao viši računovodstveni službenik šeste klase u Hipotekarnoj banci. Stanovao je u malom iznajmljenom stanu u…
Cinizam više nije u modi. Pa čime da se branim od ove gadljivo pitoreskne idile bez tebe? Tamo gore nebo je plavo, oblaci se cere i plaze mi jezik ,…
„Imam pospremljene te slike u kući, sve sam ih posložila“ – rekla mi je Mira gledajući onim prodornim svjetloplavim očima oko kojih su se sada zaokružile borice poput zavijutaka na…
*DMD = dragi moj dnevniče Tekst: Branko Baćović Crtež: Danijel Trstenjak DMD* da li iko razume ljude? Ha! Ima li tog mudonje koji će da kaže – evo ja ih…
Irfan nije bio neobičan dječak. Nije imao nikakvu tjelesnu niti duševnu mahanu, nije bio glup, zao, ružan. A ipak se šaputalo. Bio je dobar iz matematike. Ja iz engleskog. I…
1. Pajaco: – Neko, učinilo mi se da si rekao „Gori, gori, moja gospođice“. Da li jesi ili nisi to izgovorio? Neko: – Naravno da nisam, ali na Internetu čitam…
Zvali smo je jednostavno, luda Mara. Bila je to žena, neodređene dobne starosti, mala, sitna, pogrbljena, s licem na kojem je vrijeme ostavilo duboko izbrazdan putokaz života. Na njoj vječno,…
I.P. bio je tako siromašan, u selu se počelo govoriti za nekoga, nije baš da je imao, ali nije ni da nije imao kao što nema Ivan Petrović. A koliko…
Intervju sa dr. Rajkom Glibom u povodu aplikacije na Nobelovu nagradu za književnost za 2011. godinu — Recite koju reč o Vašem pesnikovanju na putu do nominacije za Nobelovu nagradu…