Predstavljen program Merlinka festivala
Predrag Azdejković: Predstavićemo izuzetno kvalitetan program na Merlinki Sreda, 27. Novembar, Prajd info centar Program jedanaestog izdanja Merlinka festivala koji će se održati od 5. do 8. decembra u Domu…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Predrag Azdejković: Predstavićemo izuzetno kvalitetan program na Merlinki Sreda, 27. Novembar, Prajd info centar Program jedanaestog izdanja Merlinka festivala koji će se održati od 5. do 8. decembra u Domu…
Od 5. do 8. decembra u Domu omladine Beograda održaće se 11. Međunarodni festival LGBT filma „Merlinka“ koji ove godine ima francuski fokus. Za četiri dana festivala u tri sale…
Tekst – NIKOLA ŠIMIĆ TONIN Velika scena Narodnog pozorišta Republike Srpske, Ivo Brešan, Predstava Hamleta u selu Mrduša Donja, režija i adaptacija: Nikole Pejakovića; Asistent reditelja: Dragana Đedović; Scenograf: Dragana…
Ljudi hodaju. Idu nekuda, od negde. Zaokupljeni smo samima sobom, sopstvenim brigama i htenjima, i obično smo slepi za druge. Još mrdam. Gledam. Ljude, izloge, trotoare, parkove. Svetlost međ granama…
5. decembar u 21h, Dom omladine Beograda Zvanični program jedanaestog izdanja Merlinke, međunarodnog festivala kvir (queer) filma, u četvrtak 5. decembra u 21h otvoriće gruzijsko-švedski film “A onda smo plesali“…
Gradska biblioteka Pančevo, 26-29. novembar 2019. Ovogodišnje izdanje manifestacije „Jedna knjiga – jedan grad“, u organizaciji Gradske biblioteke Pančevo, biće održano od 26. do 29. novembra. Centralna tema programa biće…
Valjevo, 20.11. – U okviru Valjevskih filmskih susreta predstavljamo Program evropskog filma, u saradnji sa Festivalom evropskog filma. Prateći program šestog izdanja festivala, koje će se održati od 12-15. decembra…
Reditelj Paolo Zucca i glumac Jacopo Cullin stigli u Beograd na premijeru italijanske komedijeBeograd, 21. novembar –Povodom premijere italijanske komedije Čovek koji je kupio Mesec (L’uomo che comprò la luna)…
ПЕТРОГРАДСКА БЕЛА НОЋ На размеђу свих студени, под шибом вртложника балтичких струја, несном затечен. Где год да кренем, у било шта да погледам, простором овим где сам ћутњом, са свих…
ALBION BOOKS – BEOGRAD – 2019.TEKST: Zivko Ivkovic Evo još jednog svedočanstva, biografskog poduhvata i istorijata o Frediju Merkjuriju i grupi Queen, ovog puta iz pera autorskog dvojca, Meta Ričardsa…
Beograd, 13.11. – Večeras je u svečanoj Sali Skupštine grada Beograda obeležena desetogodišnjica rada Srpske filmske asocijacije. Ovom prilikom SFA je dodelila priznanja i zahvalnice predstavnicima najatraktivnijih lokacija u našoj…
CGA Belgrade konferencija oborila rekorde u broju posetilaca Beograd, 11. novembar, 2019 – Treća beogradska konferencija kompjuterske grafike i umetnosti oborila je rekorde po broju posetilaca i učesnika. Na najposećenijoj…