Vladimir Radić: Možda
„Oni će na kraju da te zadrže tamo gore”, reče Mira. „U stanju su to da učine. Ne bi im bilo prvi put. Kažu – neizlečiv! I gotovo. Proglase tako,…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
„Oni će na kraju da te zadrže tamo gore”, reče Mira. „U stanju su to da učine. Ne bi im bilo prvi put. Kažu – neizlečiv! I gotovo. Proglase tako,…
Noć se jedva povukla. Kao da se borila da potraje duže i još više skrati i onako kratak zimski dan. Jato vrana nečujno je proletelo. Nalik detetu koje uplakano trči…
Osim „Mog jutarnjeg smeha“, debitantskog igranog filma Marka Đorđevića, deo zvaničnog programa Bright Future (Svetla budućnost) predstojećeg izdanja Međunarodnog filmskog festivala u Roterdamu (IRFF) je i Merry Christamas, Yiwu, novi…
ODLUKA O DOBITNICIMA KNJIŽEVNE NAGRADE ,,MIRKO BANJEVIĆ“ ZA 2019. GODINU U skladu sa Statutom Književne zajednice „Mirko Banjević“ iz Nikšića, Žiri u sastavu: prof. dr Živko Đurković – predsjednik, mr…
PRIKAZ: Živko Ivković Srdanoviću je, evo, pošlo za rukom da složi bas mozaik sastavljen od trideset tih, uklopivih, i tu se čoveku mora odati priznanje jer sumnjam da je bilo…
NAGRADA „DR. ESO SADIKOVIĆ“ – PRIJEDOR 2019. Izrezbarena sehara moje majke uzdiše u kutu spavaće sobe! U njoj ruho požutjelo decenijskim stajanjem: vezeni stolnjaci, heklanje, tkane marame, jastučnice i čaršavi.…
Super duo koji čine jedan od najoriginalnijih džez i bluz gitarista Čarli Hanter (Charlie Hunter) i proslavljena britansko – američka pevačica Lusi Vudvard (Lucy Woodward) iza koje je 4 solo…
Valjevo, 15.12. – Večeras je dodelom nagrada za najbolji film i najboljeg mladog autora završen ovogodišnji festival Valjevski filmski susreti. Nakon proglašenja pobednika, publika je imala prilike da pogleda višestrukog…
Neverovatni kubanski muški a cappella sekstet Vocal Sampling nastupiće na Nišville jazz festivalu 2020, u petak 14. avgusta. Ovaj muški vokalni sekstet koji glasovima dočarava muzičke formacije u rasponu od…
Valjevo, 12.12. – Večeras je projekcijom biografske drame Dnevnik Diane Budisavljević počeo festival Valjevski filmski susreti u punoj sali Centra za kulturu grada Valjeva. Festival je svečano otvorila Drita Llolla,…
Novi album Ivice, pod nazivom „1235”, objavljen je 21. novembra ove godine za izdavačku kuću Kontra. Album ima ukupno osam pesama i biće dostupan na većini digitalnih platformi (Deezer, Spotify,…
Film MOJ JUTARNJI SMEH proglašen najboljim dugometražnim filmom 6. PAFF-a; A SAD SE SPUŠTA VEČE najbolji kratki film Šesti po redu Pančevo Film Festival, koji je počeo 4. decembra, zatvoren…