DRAGAN ARANĐELOVIĆ: KAKO SAM AUTOSTOPOM STIGAO DO GINISA
PROSTOR ZA KREATIVNO DELOVANJE DELI NIŠ – 2021. PRIKAZ – ŽIVKO IVKOVIĆ Ara nam ovde donosi sopstveni autostop putopis vezan za najsjajnije rokenrol dekade, utkavši sebe u te, e sad,…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
PROSTOR ZA KREATIVNO DELOVANJE DELI NIŠ – 2021. PRIKAZ – ŽIVKO IVKOVIĆ Ara nam ovde donosi sopstveni autostop putopis vezan za najsjajnije rokenrol dekade, utkavši sebe u te, e sad,…
Gorki List nagrada publike ovogodišnjeg 28. Festivala evropskog filma Palić dodeljena je filmu „Nečista krv – greh predaka” reditelja Milutina Petrovića, koji je bio prikazan u okviru Glavnog takmičarskog programa.…
Svečanom ceremonijom dodele nagrada najboljim evropskim ostvarenjima, prikazivanjem filma „Vojvoda“ Rodžera Mičela i prve dve epizode domaće serije „Kljun“ Jelene Gavrilović i Uroša Tomića, u petak 23. jula na Letnjoj…
Poslednjeg dana 28. Festivala evropskog filma Palić, na Letnjoj pozornici na Paliću u 23 časa će, kao specijalna projekcija, premijerno biti prikazane prve dve epizode nove srpske serije „Kljun“ u…
Film „Nečista krv – greh predaka” reditelja Milutina Petrovića večeras, 22. jula, premijerno je prikazan na Letnjoj pozornici Festivala evropskog filma Palić. Ovo ostvarenje nalazi se u Glavnom takmičarskom programu…
Za nagrade Srce Sarajeva u Takmičarskim programima 27. Sarajevo Film Festivala ukupno će se takmičiti 47 filmova. U četiri takmičarske selekcije – igranog, dokumentarnog, kratkog i studentskog filma – 18…
УЗВИШЕНИ ГОВОР ДУШЕ „Наспрам дрвета које светли“ назив је нове књиге прозе Давида Кецмана Даке, песника, прозног писца, есејисте и књижевног критичара који живи и ствара у Сомбору. Дело је…
U ponedeljak 19. jula otvorene su prijave za Četvrti međunarodni kongres „Održiva arhitektura – energetska efikasnost”, koji će se održati od 8. do 10. oktobra u Jugoslovenskoj kinoteci. Kongres obuhvata…
IZVEŠTAJ SA PRESA 2. DAN Drugog dana Festivala evropskog filma Palić, 18. jula, na konferenciji za medije na Velikoj terasi govorili su direktor festivala Radoslav Zelenović, izvršni producent Ilija Tatić,…
Oduzeti sebi jutro novoga dana, nepopravljiva je greška. Jutro je uvod u vašu knjigu dana. Ono vas potseća na najvažniju stvar u vašem i bilo čijem životu, ono je vaš…
U subotu, 17. jula, svečanom ceremonijom na Letnjoj pozornici na Paliću otvoren je 28. Festival evropskog filma Palić, koji će trajati do 23. jula. Festival se ove godine održava na…
Proslavljena glumica Jasna Đuričić, dobitnica brojnih nagrada, među kojima su posljednje za ulogu Aide u filmu “Quo Vadis, Aida?” Jasmile Žbanić nominiranog za Oscara®, predsjednica je žirija Takmičarskog programa –…