Jasmina Hanjalić: Na putu ka odredištu
Žurnim korakom prelazim most Latinluk i jedva se probijam pored žena koje prodaju kokošija, nojeva i prepeličja jaja u ogromnim količinama, kao da u cijelom svijetu žive samo perad. Primjećujem…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Žurnim korakom prelazim most Latinluk i jedva se probijam pored žena koje prodaju kokošija, nojeva i prepeličja jaja u ogromnim količinama, kao da u cijelom svijetu žive samo perad. Primjećujem…
(Reč o knjizi SVITANJE U MIDGARDU, autorke Snežane Čkojić) (Snežana Čkojić, rođena je 1984.godine u Valjevu. Diplomirala Elektronsko poslovanje na Višoj Ekonomskoj školi. „Svitanje u Midgardu“ jeste njena druga zbirka…
Tekst koji je pročitan na promociji knjiga poezije Alena Alispahića (21. dec. 2010.g. – bibl. MILUTIN BOJIĆ. Autor teksta: Zoran Ilić Ako se odlučimo da definišemo poetiku novosadskog pesnika Alena…
ŽAL Ni slutila nisam da sekira može izazvati toliko topline. Izronila je iz ugla podruma. Malecka. Kao za dečju šaku. A nije. Ja sam bila dete. Tata je njom, sedeći…
Radila je kao kasirka u nekoj bednoj samoposluzi. Po ceo dan bi, sa bordo keceljom preko sintetičke bluze i farmerki, brojala novac i sa osmehom vraćala kusur. Nije mi bila…
Taka-Tak… Taka… Taka…Taka-Tak… Taka… Taka…Taka-Tak… Taka… Taka… Budim se nozdrva prepunih oštrog zadaha sagorelog ugljena i sa metalnim ukusom u ždrelu. Leđa me bole od neudobnog položaja u kome sam…
Intervali šutnje sve su dulji. Muklo šuti. Sve pliće diše i budan opaža kako tim disanjem sve neučinkovitije guši nasrtaje glavobolje. Nepomičnost s napola sklopljenim očima ubire minutažu. Tako je,…
Davno je to bilo, ne sjećam se više koje godine. Mislim da još nisam bio pošao u školu kada sam sa svojom sestričinom na videu pogledao jedan kaubojski film čiji…
Berislav Blagojević: JA, REVOLUCIONAR/Besjeda–Ars Libri / Banja Luka, 2010. U pokušajima dostizanja pravde (a time ujedno i istine) brdovitog Balkana (ali i šire), pripadajućih nepristupačnih klisura ili užarenog asfalta, Berislav…
Svi parovi ima svoje mjesto i svoju pjesmu. (Molim vas, pričekajte malo sa osudama, dobro mi je znano da to nije sve što zaljubljeni parovi imaju, ali o pozama i…
1. Kada Neko izgovori reči „kamp“ i „kampovanje“, Pajaco istog trenutka pomisli na letovanje, Jadransko more, Dalmaciju… Da, to su njegove asocijacije! Mada je on kampovao i u Poljskoj, Čehoslovačkoj,…
Zdenka Feđver: Eh. – Publikum (Sombor), 2010. Zdenka Feđver, koja je prethodno objavila četiri zbirke pjesama, objelodanila je, nedavno, drugu po redu knjigu proze, pod karakterističnim nazivom Eh. Ovo je…