5. PANČEVO FILM FESTIVAL – PAFF
Film 4 godine u 10 minuta Mladena Kovačevića otvara peti PAFF septembar u 20.30, Dvorana Kulturnog centra Pančeva Peti po redu Pančevo Film Festival biće otvoren u sredu, 5. septembra…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Film 4 godine u 10 minuta Mladena Kovačevića otvara peti PAFF septembar u 20.30, Dvorana Kulturnog centra Pančeva Peti po redu Pančevo Film Festival biće otvoren u sredu, 5. septembra…
In memoriam – Robert Roklicer (1970-2018) Tekst: Nikola Šimić Tonin Kada odu ljudi s kojima ste ljudovali, bančili, uz čašicu i uz mezu do ranih jutarnjih sati, uistinu ode i…
Nedelja srpskog filma u Iranu svečano je otvorena u Kući umetnosti u Teheranu, projekcijom nagrađivanog filma „Ničije dete“ u režiji Vuka Ršumovića. Program je otvorio ambasador Srbije u Iranu, Dragan…
Zbilo se to – prema pričanju mog izvora – otprilike ovako. Diplomirani politolog, član Partije prije prevrata, a nakon njega biran za suradnika nekog parlamentarnog odbora za provjeru koječega, surađivao…
Autor: ŽIVKO IVKOVIĆ CD ‘’ SOKRAT PONOVO JAŠE’’ GRUPA ZEMLJOTRES Zrenjaninska rokenrol grupa Zemljotres se, evo, predstAvlja novim autorskim ostvarenjem ‘Sokrat ponovo jaše’ koncepcijski ne tako jasnim, te ostaje ta…
IZ RECENZIJE ROMANA ,,STARIJA’’ LJILJANE ŠARACKnjiga ,,Starija“ Ljiljane Šarac, četvrta u njenom književnom opusu, spada u ona dela koja nazivamo čekanim i priželjkivanim. Već samim naslovom ona jasno upućuje na…
Požutela hartija, iskrzana, pocepana na mestima gde je bila presavijena, a menjala je veličinu, prema potrebi, slova crvena, ne umem da odgonetnem čime je pisano, nekih slova nema jer ih…
NIŠ, 03-12. AVGUST 2018. GODINE Prikaz: Živko Ivković Biti izvestilac sa No. 1 evropskog džez festivala, Nišville je, svakako izazov, no, zaokružiti tekst sa kompletnim i prihvatljivim sadržajem ovogodišnjeg, gotovo…
Evropska filmska akademija (EFA) i EFA Productions objavile su EFA dokumentarističku selekciju, listu 15 evropskih dokumentaraca koji će biti preporučeni za nominaciju za ovogodišnje Evropske filmske nagrade. Među odabranima je…
Milan Dunđerski: „Pesnik je poput Prometeja – A költő akár Prométheuszˮ (Prometej, Novi Sad – Narodna biblioteka Srbobran, 2018) PRIKAZ: Laslo Paracki Na inicijativu profesora filozofije Milana Đorđevića, Narodna biblioteka…
Ivan Blagojević: Bio je ovo najbolji Nišvil do sada Nišville 2018 oborio je sve dosadašnje rekorde, a prema procenama organizatora za 10 dana festivala kroz Tvrđavu je prošlo više od…
„Zlatnu mimozu“ za najbolji dokumentarni film na 32. Filmskom festivalu Herceg Novi (Montenegro Film Festival) dobio je srpski film „Isti“ reditelja Dejana Petrovića za, kako je navedeno u obrazloženju stručnog…