Slaviša Pavlović: POGLEDI SA STRANE
O ljubavi… Jer, ma koliko to čudno zvučalo, ljubav se uvek može uporediti sa mačem sa dve oštrice. Prva oštrica, udaljenija, poput Eskalibura prividno budi najčistija osećanja, preplavljujući telo nekom…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
O ljubavi… Jer, ma koliko to čudno zvučalo, ljubav se uvek može uporediti sa mačem sa dve oštrice. Prva oštrica, udaljenija, poput Eskalibura prividno budi najčistija osećanja, preplavljujući telo nekom…
Kad god pomislim da sam sve čudne pojave i neobične ljude već vidjela ili barem za njih čula, pojavi se nešto ili neko da me ubijedi u suprotno. Nedavno sam…
Autor teksta: Daniel Radočaj (u Puli, 20. kolovoza 2010.g.) Hrvatsko književno društvo jedno je od triju književnih društava osnovano na nacionalnoj razini, 2006. godine, sa sjedištem u Rijeci, kao produkt…
E to se i ja ponekad pitam. Ljudi umiru od dosade, pa ipak se pesme čitaju manje nego umrlice. Možda zato što su previše subjektivne, jer objektivno gledano ljudi više…
– Ponovo brljaviš po tanjiru! – Ali mamaaa, ne mogu više… – Šta ti se ne sviđa? Pojedi to, ili će doći čika policajac i odvesti te u zatvor, a…
Uvod: tekst koji sledi jeste neka vrsta pronađenog teksta. Ne baš u doslovnom značenju, ali ipak – uporedivo: on se pod datumom 29. jul 2008. godine nalazi u mom dnevniku.…
(Osvrt na zbirku priča: ROBINZONI U TRENDU, autorke Dragane Džajević) 1. Dragana Džajević (1977), mlada kragujevačka spisateljica svojom prvom knjigom pripovedaka „Robinzoni u trendu“, prijatno je iznenadila srpsku čitalačku publiku…
(„Pjesme za drugo mjesto“, Mensur Ćatić, Zalihica, Sarajevo 2008.) Nenametljivom neposrednošću intiman je piščev put do čitatelja, škrtost subjekta na emociji iziskuje tešku prohodnost na istoj relaciji. U zbirci „Pjesme…
– Na početku našeg virtuelnog razgovora, zanima me gde ste Vi, g-dine Baćoviću? Možda će Vaš odgovor pomoći da Vas materijalizujem u određenom prostoru, u prostoru sa sasvim određenom geografskom…
Bezobrazna je i zahtjevna. Svjesna da gutam njenu metafiziku u dva zalogaja, ona se izvija u mojim rukama kao pijavica i vlažna para moje nepce urlikom boli i užitka istovremeno.…
Jutro je mirisalo po svježoj rosnoj travi, nedozrelim jabukama, celeru i peršunu koji su rasli u vrtu jednospratne kuće na četiri vode. Bistro je i sunčano, a pjetlovi kukuriču s…
Izležavali bi se poput guštera na prepodnevnom suncu, lečili lošu volju, a onda oko devet-deset sati pecali sa keja, ili sa senovite obale među stablima srušenim u vodu… Popodne smo…